Obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení 

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a přijímatelem produktů – klientem. Provozovatel poskytuje služby: manikúra včetně nehtové modelace, pedikúra, kosmetika, prodlužování řas, kosmetické ošetření pleti, masáže a kadeřnictví, na základě platného živnostenského oprávnění  a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. 

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, SMS nebo přes soc.síť provozovatele) projevuje klient svůj souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. 

  1. Objednávka služeb 

Termín návštěvy může klient dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, SMS nebo přes soc.síť provozovatele). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou. Pokud se nemůže klient v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informuje o tom předem telefonicky. Při třetím neomluveném termínu klienta již neobjednáme. 

Dostaví-li se klient zpožděním, bude klientovi ošetření zkráceno tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po ošetření opožděného klienta, v čase, na který je objednán. 

  1. Dárkový poukaz

Platí na veškeré poskytované služby. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Poté pozbývá platnost a klient nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. 

  1. Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  1. a) klient trpí kontraindikacemi nebo zdravotními problémy. 
  2. b) klient se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek. 
  3. c) klient se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu. 
  4. Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienty před, během i po procedure, neručí. 

  1. Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu u pokladny nebo na webových stránkách našeho studia.

  1. Prodej produktu

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné lhůtě a zákonným způsobem. 

  1. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí klient bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. 

Poskytujeme nadstandardní 7 denní záruku na modelace nehtů. Provádíme zdarma pouze opravy a neposkytujeme finanční kompenzace ani výměnu za jinou službu. 

Na mechanické poškození nehtů způsobené vlastním neopatrným zacházením se reklamace nevztahuje. 

Nárok na reklamaci estetického vzhledu provedené modelace zaniká po odsouhlasení a zaplacení služby. 

Velký vliv na to, zda nedojde k odchlípnutí materiálu od přírodního nehtu, má celá řada faktorů. Každý nehet je jiný, jinak kvalitní, a navíc zde hraje roli, mimo jiné, i změna  hladiny hormonů v těle ( vlivem některých druhů hormonální antikoncepce, těhotenství, menstruace apod.) některé druhy léků ( hlavně antibiotika), zánět v těle, stres…, je proto třeba mít vždy na paměti, že Vaše manikérka nemůže tyto věci ovlivnit, ale může Vám doporučit jinou, pro Vás vhodnější metodu. 

V případě, že přicházíte s původní modelací provedenou v jiném studiu, je nutné akceptovat, že doplňované materiály nemusí zcela přilnout k původním materiálům. V případě tzv. “Odchlipu” nebo jiného nestandardního chování použitého materiálu, nemusí být reklamace uznána. 

Je nezbytně nutné, aby klient nezamlčel svůj zdravotní stav, citlivost pokožky a případné alergie. V opačném případě nemusí být brán zřetel na případné reklamace. 

  1. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 11.10.2019

  1. Zásady zpracování a ochrana osobních údajů

Správcem osobních údajů je firma Nails Center Luxury s.r.o., IČO 07704666, se sídlem Kobližnice 55/19, 798 17 Smržice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 109715.

Osobní údaje klienta (pouze jméno a telefonní číslo) jsou zpracovány a uchovány v diáři provozovny. Přístup k informacím o klientovi mají pouze pracovníci studia, zejména za účelem poskytování služeb.

Podle čl. 17 GDPR má klient právo na vymazání osobních údajů, které se ho týkají, pokud Správce neprokáže oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů. 

Podle čl. 21 GDPR má klient právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu Správce. V případě, že Správce neprokáže, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami klienta, Správce zpracování na základě námitky neprodleně ukončí a zároveň  objednaný termín klienta zruší. 

 

Děkujeme za respektování obchodních podmínek našeho studia. 

Těšíme se na Vaši návštěvu

Nails Center